Ajudeu-nos a millorar
L'ICGC realitza nombroses actuacions per a transmetre a les persones usuàries el coneixement tècnic de les matèries en què l’ICGC n’és responsable, ja sigui mitjançant publicacions, fulls informatius, guies, articles en revistes i jornades, informació publicada a Internet, amb la indicació de com accedir-hi i els horaris d'atenció, quan s'escaigui.
La participació de les persones usuàries dels productes i serveis de l’ICGC és una peça fonamental per a aconseguir la validació d’aquests i, per aquest motiu, es duen a terme les següents accions:
- La presència de l’ICGC en les xarxes socials que permeten una interacció més directa, com per exemple:
- L’eina específica de que disposa la ciutadania per a notificar una discrepància o un error directament des del visualitzador de cartografia del web.
- El Betaportal (https://betaportal.icgc.cat/) de l’ICGC permet copsar, mitjançant un diàleg directe, quina és l’acceptació dels productes i serveis temptatius que allà s’hi mostren per assegurar-ne una posada en servei amb alta acceptació.
- La posada en servei i les noves funcionalitats de l’eina Instamaps, que permet d’una manera molt senzilla fer mapes personals, compartir-los i fer-ne de col·laboratius.
- Jornades de treball per compartir coneixements i necessitats en persona.
La Direcció de l’ICGC aposta decididament per tenir un alt nivell de col·laboració i participació ciutadana, intentant incrementar-lo si els recursos ho permeten.
Per adaptar l’oferta de serveis a les expectatives canviants del públic i poder adequar la prestació dels serveis a les necessitats particulars dels diversos perfils, l’ICGC té una actitud d’escolta i disposa de canals que incorporen la veu de la ciutadania, sempre amb la intenció d’obrir aquests canals quan es detecti algun dèficit. D’aquesta manera s’aconsegueix:
- Definir i adequar els serveis de la manera més aproximada i acurada a les necessitats i expectatives de la ciutadania.
- Posar èmfasi en les dimensions o els atributs del servei que són predictius d’un grau de satisfacció elevat.
- Objectivar les variables que incideixen en la valoració i en la percepció de la qualitat del servei.
Així, es publica a la pàgina web una breu enquesta de satisfacció: https://www.icgc.cat/ca/LICGC/Informacio-publica/Transparencia/Bon-govern/Avaluacio-dels-serveis-publics/Enquesta-de-satisfaccio.