Seguiment i avaluació de la Carta | icgc

Seguiment i avaluació de la Carta

Indicadors i instruments d’avaluació

El seguiment i avaluació dels compromisos d’aquesta Carta es fa a través dels indicadors que es detallen a continuació.

En el cas d'incompliment dels compromisos, s'han previst diversos supòsits en els quals poden aplicar-se mesures de compensació o reparació, que es poden consultar a l'apartat "Drets, deures i compensacions".

 

Compromís 1 Garantir la disponibilitat del servei d'accés directe a la Geoinformació
Indicador 1:Disponibilitat dels geoserveis d'accés directe a les dades
Descripció:Mesura el percentatge de disponibilitat de la informació d'acord amb la directiva europea Inspire i la seva referència a la disponibilitat de geoinformació (segons el Reglament (UE) número 1088/2010 de la Comissió de 23 de novembre de 2010 pel que es modifica el Reglament (CE) número 976/2009 pel que es refereix als serveis de descàrrega i als serveis de transformació).
Servei al qual es vincula:Servei 1: accés directe a la Geoinformació
Canal de prestació (si rellevant):Digital
Mètode de càlcul:Proporció
Unitat de mesura: % de disponibilitat dels geoserveis
Objectiu de qualitat:99% de disponibilitat mínima del servei
Llindar de compliment:99% de disponibilitat 
Font d'informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l'ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Plataforma de monitoratge PRTG (Paessler Router Traffic Grapher)

   

Compromís 1 Garantir la disponibilitat del servei d'accés directe a la Geoinformació
Indicador 2:Disponibilitat del visor corporatiu
Descripció:Mesura el percentatge de disponibilitat de la informació d'acord amb la directiva europea Inspire i la seva referència a la disponibilitat de geoinformació (segons el Reglament (UE) número 1088/2010 de la Comissió de 23 de novembre de 2010 pel que es modifica el Reglament (CE) número 976/2009 pel que es refereix als serveis de descàrrega i als serveis de transformació).
Servei al qual es vincula:Servei 1: accés directe a la Geoinformació
Canal de prestació (si rellevant):Digital
Mètode de càlcul:Proporció
Unitat de mesura: % de disponibilitat del visor corporatiu
Objectiu de qualitat:99% de disponibilitat mínima del servei
Llindar de compliment:99% de disponibilitat
Font d'informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l'ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Plataforma de monitoratge PRTG (Paessler Router Traffic Grapher)

 

Compromís 1 Garantir la disponibilitat del servei d'accés directe a la Geoinformació
Indicador 3:Disponibilitat de plataformes per a l’explotació de la informació (INSTAMAPS)
Descripció:Mesura el percentatge de disponibilitat de la informació d'acord amb la directiva europea Inspire i la seva referència a la disponibilitat de geoinformació (segons el Reglament (UE) número 1088/2010 de la Comissió de 23 de novembre de 2010 pel que es modifica el Reglament (CE) número 976/2009 pel que es refereix als serveis de descàrrega i als serveis de transformació).
Servei al qual es vincula:Servei 1: accés directe a la Geoinformació
Canal de prestació (si rellevant):Digital
Mètode de càlcul:Proporció
Unitat de mesura: % de disponibilitat de plataformes per a l’explotació de la informació (INSTAMAPS)
Objectiu de qualitat:99% de disponibilitat mínima del servei
Llindar de compliment:99% de disponibilitat
Font d'informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l'ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Plataforma de monitoratge PRTG (Paessler Router Traffic Grapher)

 

Compromís 2 Disposar d’informació actualitzada de la cartografia topogràfica i ortofotogràfica
Indicador 4:Nombre d'hectàrees revisades anualment
Descripció:Mesura el recompte de la superfície revisada anualment
Servei al qual es vincula:Servei 1: accés directe a la Geoinformació
Canal de prestació (si rellevant): 
Mètode de càlcul:Recompte
Unitat de mesura: Hectàrea
Objectiu de qualitat:3.200.000 ha
Llindar de compliment:3.200.000 ha
Font d'informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l'ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Recompte d’hectàrees revisades

 

Compromís 3 Disposar d’informació de qualitat de la cartografia topogràfica i ortofotogràfica
Indicador 5:Certificació vàlida 
Descripció:Mesura la validesa de la certificació ISO 9001:2015 en el període establert
Servei al qual es vincula:Servei 1: accés directe a la Geoinformació
Canal de prestació (si rellevant):Tots
Mètode de càlcul:No aplica
Unitat de mesura: No aplica
Objectiu de qualitat:Certificació vàlida
Llindar de compliment:Certificació vàlida
Font d'informació:Entitat certificadora
Periodicitat:Segons requeriments de la certificació
Instrument d’avaluació:Auditoria

    

Compromís 4Garantir la disponibilitat del servei de Posicionament Geodèsic integrat de Catalunya
Indicador 6:Percentatge de disponibilitat del servei
Descripció:Mesura el percentatge de disponibilitat de la informació
Servei al qual es vincula:Servei 2: posicionament geodèsic integrat de Catalunya
Canal de prestació (si rellevant):Digital
Mètode de càlcul:Proporció
Unitat de mesura: Percentatge
Objectiu de qualitat:99% de disponibilitat mínim del servei
Llindar de compliment:99% de disponibilitat
Font d’informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l’ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Plataforma de monitoratge PRTG (Paessler Router Traffic Grapher)

 

Compromís 5Disposar d’informació actualitzada del servei informació i vigilància d’allaus
Indicador 7:Nombre de butlletins publicats anualment durant la temporada de neu
Descripció:Mesura el recompte dels butlletins publicats anualment
Servei al qual es vincula:Servei 3: informació i vigilància d’allaus
Canal de prestació (si rellevant):Digital
Mètode de càlcul:Recompte
Unitat de mesura: Butlletins
Objectiu de qualitat:140 butlletins, mínim

Llindar de compliment:

140 butlletins
Font d’informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l’ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Recompte de butlletins publicats

   

Compromís  6Oferir de manera continuada i segura la informació sísmica
Indicador 8:Percentatge de disponibilitat del servei
Descripció:Mesura el percentatge de disponibilitat del servei
Servei al qual es vincula:Servei 4: informació sísmica
Canal de prestació (si rellevant):Tots
Mètode de càlcul:Proporció
Unitat de mesura: Percentatge
Objectiu de qualitat:99% de disponibilitat mínima del servei
Llindar de compliment:99% de disponibilitat 
Font d'informació:Informes de compliment del Contracte Programa de l’ICGC
Periodicitat:Anual
Instrument d’avaluació:Plataforma de monitoratge PRTG (Paessler Router Traffic Grapher)

  

Compromís  7Garantir que la gestió de la informació relativa a tots els productes i serveis es fa preservant la confidencialitat, integritat, seguretat i disponibilitat
Indicador 9:Certificació vàlida 
Descripció:Mesura la validesa de la certificació ISO/IEC 27001:2013 en el període establert
Servei al qual es vincula:Tots
Canal de prestació (si rellevant): 
Mètode de càlcul:No aplica
Unitat de mesura: No aplica
Objectiu de qualitat:Certificació vàlida
Llindar de compliment:Certificació vàlida
Font d'informació:Entitat certificadora
Periodicitat:Segons requeriments de la certificació
Instrument d’avaluació:Auditoria

 

Compromís 8Gestionar la reducció de l'impacte mediambiental dels serveis de geodèsia, cartografia, geologia, geofísica i sòls i del magatzem
Indicador 10:Certificació vàlida 
Descripció:Mesura la validesa de la certificació ISO 14001:2015 en el període establert
Servei al qual es vincula:Tots
Canal de prestació (si rellevant): 
Mètode de càlcul:No aplica
Unitat de mesura: No aplica
Objectiu de qualitat:Certificació vàlida
Llindar de compliment:Certificació vàlida
Font d'informació:Entitat certificadora
Periodicitat:Segons requeriments de la certificació
Instrument d’avaluació:Auditoria

 

Avaluació de la Carta i grau de compliment dels compromisos

Dins del sistema de gestió de qualitat de l’ICGC es realitzarà de manera periòdica l’avaluació i revisió de la Carta. Es realitzaran les enquestes corresponents i s’analitzaran els resultats. 

Tenim un compromís de millora contínua en la qualitat dels serveis acreditats pels certificats de qualitat de gestió següents:

  • ISO 9001:2015, de gestió de la qualitat. Certificat número 253322-2018-AQ-IBE-ENAC
  • ISO 14001:2015, de gestió mediambiental. Certificat número 10000457823-MSC-ENAC-ESP
  • ISO/IEC 27001:2013, de gestió de la seguretat de la informació. Certificat número 10000517196-MSC-ACCREDIA-ESP

Imatge que conté text, Font, logotip, cercle

Descripció generada automàticament