Consultes, queixes i suggeriments
Amb caràcter general, la Generalitat de Catalunya posa a la vostra disposició diferents canals per a fer arribar les vostres consultes i informació sobre l’existència i les característiques dels serveis que us prestem, disponible a: http://web.gencat.cat/ca/contacte/
Les persones usuàries que pretenguin formalitzar una queixa o suggeriment podran fer-ho:
- Telemàticament, a través del formulari de la bústia de contacte: https://www.icgc.cat/ca/LICGC/Contacte/Bustia-de-contacte.
- Per correu postal, a l’atenció de la Directora o del Director de l’ICGC, a l’adreça:
- Parc de Montjuïc, 08038 Barcelona.
- Les notificacions de possibles errades a la cartografia:
- eina específica al visor corporatiu http://srv.icgc.cat/vissir3/.
Les consultes, queixes o suggeriments es vehicularan a les àrees responsables de cada servei, seran resoltes per la Direcció de l’ICGC i comunicades pel mateix conducte de recepció.
Els terminis de resolució i resposta seran de 60 dies naturals.